مدیر یک شرکت توسعه فناوری نظامی صهیونیستی ادعا کرد حزب‌الله سلاحی در اختیار دارد که می‌تواند این رژیم را فلج کند.

روزنامه صهیونیستی معاریو با انتشار مطلبی به آنچه در روزنامه کویتی الجریده در روز‌های اخیر منتشر شده بود، اشاره و اعلام کرد که حزب‌الله دارای تسلیحات الکترومغناطیسی است.

براساس گزارش سما الاخباریه، با توجه به آنچه در الجریده کویت منتشر شد، روزنامه معاریو مصاحبه‌ای با روتم می‌تال، مدیر عامل Asgard Systems انجام داد که با توسعه فناوری نظامی برای صنایع جنگی در رژیم صهیونیستی مرتبط است. این مقام صهیونیستی درباره سلاح‌های الکترومغناطیسی گفت: توصیف سلاح به عنوان الکترومغناطیسی به معنای صحبت در مورد چیزی است که به گزارش روسیا الیوم، هیچ‌کس قبلاً ندیده است، اما همه می‌دانند که در واقع در صحنه ژئوپلیتیکی و نظامی در خاورمیانه وجود دارد.

روتم می‌تال در توضیح خود از سلاح الکترومغناطیسی افزود: تصور کنید صاعقه به ساختمانی که در آن زندگی می‌کنید برخورد کند و سیستم‌های آب و برق، لوازم خانگی، سیستم‌های تلویزیونی و سیستم‌های پزشکی از کار بیفتند، درست مانند قطع برق.

او ادامه داد: تصور می‌کنم تهدید بیشتر بر پایگاه‌ها و تاسیسات استراتژیک، سیستم‌های نمک‌زدایی آب و سیستم‌های شبکه برق اسرائیل متمرکز است، اما نمی‌توان با دقت گفت که چنین سلاحی در تاریخ استفاده نشده است. هیچ منبع و مرجعی وجود ندارد که بتوانیم از آن بیاموزیم.

این مقام صهیونیست در ادامه افزود: فیزیک فیزیک است، اما نیروهای حزب‌الله در روشی که برای استفاده از چنین قابلیتی انتخاب می‌کنند متفاوت هستند، من فکر می‌کنم که برای استفاده از این مدل مطمئنا از یک پهپاد کم پرواز استفاده خواهند کرد، همانطور که در حمله یمنی‌ها اتفاق افتاد.

روتم می‌تال اضافه کرد: اما باز هم واقعا ممکن نیست که بدانیم چگونه از این سلاح استفاده خواهد شد و این بیشتر فقط حدس و گمان است، زیرا هنوز هیچ مدرکی مبنی بر استفاده از چنین سلاح یا فناوری وجود ندارد.  

مدیرعامل شرکت Asgard Systems توضیح داد که تهدید تسلیحات غیر متعارف ممکن است، زیرا پردازنده‌های الکترونیکی در سال ۲۰۲۴ تمام سیستم‌های حیاتی رژیم صهیونیستی از جمله زیرساخت ها، سیستم‌های پزشکی و برنامه‌های امنیتی و نظامی را مدیریت و راه اندازی می‌کنند.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۰۸ مرداد ۱۴۰۳
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۰۸ مرداد ۱۴۰۳
بفرمایید شماها از کدام سلاح اسرائیل می ترسید؟
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۶:۳۸ ۰۸ مرداد ۱۴۰۳
مرگ بر اسرائیل
آخرین اخبار