رئیس بلوک وفاداری به مقاومت، نسبت به آغاز جنگی گسترده از سوی رژیم صهیونیستی علیه لبنان هشدار داد و گفت: شروع جنگ با لبنان به جنگ منطقه‌ای منجر می‌شود.

محمد رعد، رئیس بلوک وفاداری مقاومت لبنان (حزب‌الله)، امروز یکشنبه تأیید کرد که پایان رژیم صهیونیستی در انتخاب آن برای آغاز جنگی گسترده علیه لبنان خواهد بود.

براساس گزارش المیادین، رعد در مراسم بزرگداشت اولین سالگرد ارتحال آیت الله عالم و مبارز برجسته شیخ عفیف النابلسی در صیدا گفت: اهداف دشمن در غزه در نتیجه پایداری مردم غزه، دلاوری‌های مقاومت‌های آن و حمایت و کمک جبهه‌های محور مقاومت، سقوط کرد. 

او تاکید کرد: پایان کار رژیم اشغالگر زمانی خواهد بود که بخواهد جنگی گسترده علیه لبنان به راه بیندازد.

در همین راستا عبدالله بو حبیب، وزیر امور خارجه لبنان نیز گفت که هرگونه حمله بزرگ رژیم صهیونیستی به لبنان به جنگ منطقه‌ای منتهی خواهد شد.

 او افزود: جنگ برای همه ویرانگر خواهد بود، نه فقط برای لبنان.

وزیر امور خارجه لبنان همچنین خواستار تشکیل کمیته بین المللی برای بررسی منشأ حمله به مجدل شمس در جولان اشغالی و امکان همکاری با یونیفل (نیرو‌های حافظ صلح بین المللی در مرز) شد.

پس از اصابت موشک گنبد آهنین رژیم صهیونیستی به یک زمین بازی در جولان اشغالی و کشته و زخمی شدن بیش از چهل نفر، صهیونیست‌ها شروع به تهمت زدن به حزب‌الله کردند. در همین راستا صهیونیست‌ها ادعا کردند جنگ همه جانبه‌ای را با لبنان شروع خواهند کرد.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار