وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با متهم کردن حزب الله لبنان به حمله موشکی به جولان گفت این حمله را تلافی می‌کند.  

یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، با متهم کردن حزب الله لبنان به حمله موشکی به جولان گفت که اسرائیل عزادار کشته شدگان بلندی‌های جولان پس از حمله موشکی به مجدل الشمس و کشته شدن ۱۲ نفر است و این حمله را تلافی می‌کند. 

او در اظهارات خود در حالی حزب الله لبنان را به هدف قرار دادن غیرنظامیان در مجدل الشمس متهم کرد و قول تلافی شدید علیه حزب الله را داد که این رژیم روزانه ده‌ها کودک را به شهادت می‌رساند.

علیرغم آنکه حزب الله لبنان مسئولیت این حمله را به عهده نگرفته است، گالانت تاکید کرد که اسرائیل این گروه را مسئول خواهد دانست.

در همین حال، هرتزی هالوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی گفت که ارتش در حال افزایش آمادگی خود برای «مرحله بعدی درگیری در شمال» پس از حمله مرگبار موشکی به جولان است.

هالوی در بیانیه‌ای ویدئویی از محل حادثه گفت: ما آمادگی خود را افزایش خواهیم داد. ما می‌توانیم حتی خیلی دور از اسرائیل حمله کنیم. چالش‌های بیشتری وجود خواهد داشت. در صورت لزوم، ما قویا عمل خواهیم کرد. 

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ای انجام هرگونه حمله موشکی به منطقه مجدل الشمس در بلندی‌های اشغالی جولان و کشته شدن شماری از صهیونیست‌ها را «قاطعانه» رد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار