مدیر سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از سال ۱۳۸۲ تا به امروز ۸۰ طرح عمرانی توسط خیرین در حوزه سلامت احداث شده است.

بهرام کندایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: خیرین سلامت برای ساخت این تعداد طرح، ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده اند که ارزش این طرح‌ها، امروز بالغ بر چهار میلیارد تومان است.

وی به دیگر طرح‌های حوزه سلامت که خیرین ساخت آن را بر عهده دارند، اشاره کرد وگفت: بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی دیواندره، بخش دیالیز سروآباد، آزمایشگاه و مرکز بهداشتی درمانی روستای وینسار، مرکز جامع سلامت قلقله و پایگاه فوریت‌های پزشکی روستای گل تپه سقز، مرکز فوریت‌های پزشکی دیواندره و همراه سرای کامیاران از جمله این طرحهاست.

مدیر سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان به راه اندازی بخش خیرساز دیالیز بیمارستان توحید سنندج با ظرفیت ۳۰ تخت و مرکز پیوند مغز استخوان بیمارستان بعثت و همراه سرای بیمارستان کوثر اشاره کرد و گفت: شاخص مهم برای توزیع اعتبارات در تمامی حوزه‌های درمانی، اولویت بندی نیازمندی‌ها در مراکز درمانی و شهرستان هاست.

کندایی گفت: در حال حاضر در تمامی بیمارستان‌های استان سازمان‌های خیریه مردمی فعالیت دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.