در نشست فصلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر، ساختمان این ستاد همزمان با چهار شهرستان اسداباد، ملایر، درگزین و کبودراهنگ افتتاح شد.

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در این نشست با تشریح ولایت برخی مومنین بر برخی دیگر گفت: امر به معروف و نهی از منکر از مصادیق این نوع ولایت است.

آیت الله شعبانی موثقی گفت: مقدمات کار فراهم است و باید در عمل، این فرضیه اجرایی شود.

او ایجاد احساس مسئولیت اجتماعی در جامعه را امری ضروری دانست و گفت: باید مراقب بود معروف معروف بماند و منکرات هم قباحت خود را از دست ندهند.

امام جمعه همدان، مردمی سازی امر به معروف را موجب تعالی و سعادت دانست و گفت: امر به معروف تنها به حجاب محدود نیست و تمام ابعاد رفتاری را در بر می گیرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی هم گفت: ۲۰۰میلیارد تومان اعتبار برای تحقق امر به معروف و نهی از منکر امسال اختصاص یافته که ۱۵۰میلیارد ان از طرف دولت و ۵۰میلیارد آن را مجلس مصوب کرده است.

حمیدرضا حاجی بابایی خواستار تبیین اقدامات حاکمیت و کارامدی نظام شد تا مردم از روند پیشرفت‌ها و تحولات بیشتر مطلع شوند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: امسال ۴۰هزار میلیارد تومان برای دستگاه‌های مختلف گذاشتیم تا بتوانیم حق جمهوری اسلامی را ادا کنیم و مردم خدمات بیشتری دریافت کنند.

استاندار همدان نیز توجه به امر به معروف و نهی از منکر را ضرورتی اجتناب ناپذیر دانست و گفت: این دستور الهی تنها به دستگاه‌های اداری و اجرایی محدود نمی شود.

قاسمی فرزاد تخریب افراد و شخصیت‌ها را خلاف واقعیت و دین دانست و گفت: انتقاد و امر به معروف و نهی از منکر مطابق دین باشد پذیرفتنی است، در غیر این صورت جامعه دچار انفعال و سستی می شود.

همچنین سامانه مطالبه گری سو هم به منظور میانجی گری بین مردم و سازمان‌های مختلف افتتاح شد که مردم میتوانند درخواست و اظهار نظر خود را نسبت به یک سازمان و یا نهاد ثبت و پیگیری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.