آئین اتصال بیست و سومین روستای قصریک شهرستان سلماس به اینترنت پر سرعت برای اولین بار در اتاق جلسات فرمانداری شهرستان سلماس برگزار شد.

کاظمی فرماندار سلماس گفت:پروژه های در دست اجرای سلماس با جدیت دنبال می شوند و امیدواریم تا هفته دولت به بهره برداری برسانیم.اللخصوص پروژه های گازرسانی و آبرسانی به روستاهای دور و صعب العبور که کارنامه مطلوب در سلماس کسب کرده است.

رهبردین معاون عمرانی استانداری آذربایجان غربی با اشاره به توسعه چشمگیر اینترنت نقاط روستایی در دولت شهید رئیسی گفت:در سه سال گذشته ۴۳۴ روستا به روستاهای برخوردار از اینترنت در آذربایجان غربی افزوده شده است و درصد برخورداری از ۴۵ درصد به ۷۵ درصد رسیده است و تا هفته دولت نیز این رقم بالاتر خواهد رفت.برخورداری روستاهای آذربایجان غربی از فیبرنوری از اهداف و اولویت های ما بود که به لطف الهی عملی شد.

لاجوردی قائم مقام وزیر ارتباطات اظهار کرد:هدف ما برسی موانع این پروژه بزرگ است تلاش،کوشش وخدمت به مردم از عواملی بود که ما این پروژه بزرگ را راه اندازی کنیم از پروژه های بزرگ فیبر نوری یکی راه اندازی فیبرنوری کسب و کار و دیگری راه اندازی فیبرنوری منازل روستایی است اکنون آذربایجان غربی سومین استانی است که در زمینه فیبرنوری روستاها پس از سیستان بلوچستان و کرمان رونق داشته است.

وی افزود:هدف ما راه اندازی این پروژه در بازه زمانی کم بود که اکنون با پیشرفت ۴۰ درصدی روبه رو هستیم مسئولین ذی ربط به ما در این ره کمک شایانی کردند تا این پروژه به صورت استاندارد پیش برود.

در پایان این آئین،روستای قصریک از توابع بخش کوهسار شهرستان سلماس که فاقد اینترنت بود از وجود فیبرنوری برخوردار شد وجود فیبرنوری و اینترنت باعث توسعه این روستا در حوزه کشاورزی،آموزش و بهداشت شد.

برچسب ها: اینترنت ، فیبرنوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.