همزمان با هفته دولت اهالی ۴۹ روستای شهرستان ارومیه از مزایای گاز لوله کشی بهره مند شدند.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی روز جمعه در مراسم بهره‌برداری از گاز ۴۹ روستا در ارومیه که با حضور استاندار آذربایجان غربی و سه نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در روستای دیزج مرگور برگزار شد اظهار کرد: برای اجرای این پروژه‌ها در مجموع سه هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است و هفت هزار و ۳۴۴ خانوار روستایی از گاز طبیعی برخوردار شدند.

علیرضا شیخی با اعلام اینکه بهره‌برداری از پروژه‌های گاز در هفته دولت درصد بهره‌مندی خانوار روستایی از نعمت گاز در استان را به ۸۶ درصد رساند، افزود: در صورت اتمام پروژه‌های در دست اجرا تا پایان سال‌جاری، میزان برخورداری خانوار آذربایجان‌غربی از گاز به بیش از ۹۰ درصد خواهد رسید.

وی با بیان اینکه میانگین کشوری خانوار روستایی بهره‌مند از گاز ۸۶ درصد است، افزود: با اجرای پروژه‌های در دست اجرای فعلی، در پایان امسال ما از میانگین کشوری عبور خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: در صورت اتمام همه پروژه‌های گازرسانی روستایی، ۹۷ درصد خانوار روستایی استان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

استاندار آذربایجان‌غربی روز گذشته با همراهی هر سه نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی به روستای دیزج مرگور رفت و مشعل گاز مسجد این روستا را روشن کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.