یکی از وزرای کابینه صهیونیستی ادعا کرد در صورت پایان یافتن جنگ غزه، این رژیم در آستانه عادی‌سازی روابط با عربستان قرار می‌گیرد.

الی کوهن وزیر انرژی و زیرساخت رژیم صهیونیستی ادعا کرد که در پایان جنگ غزه، تل آویو بیش از هر زمان دیگری به توافق با عربستان سعودی نزدیک خواهد شد.

براساس گزارش القدس العربی، وزیر صهیوینست با اشاره به احتمال عادی سازی روابط با عربستان گفت: به نظر من در پایان جنگ بیش از هر زمان دیگری به توافق با پادشاهی عربستان سعودی نزدیک خواهیم شد که اکنون به وضوح درک می کند که دشمنانش چه کسانی هستند و چه کسانی شرکای آن هستند.

در شرایطی که پیروزی رژیم صهیونیستی در جنگ غزه دور از دسترس است و عربستان هم نمی‌تواند اقدامات کابینه تندرو رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری را نادیده بگیرد، موضوع عادی سازی روابط میان ریاض و تل‌آویو به موضوع دور از دسترسی تبدیل شده است.

کوهن پیش از این وزیر خارجه رژیم صهیونیستی بود، او در حال حاضر به عنوان یکی از اعضای کابینه جنگ این رژیم در دیدارها و نشست‌های مهم حضور داشته و یکی از اعضای برجسته حزب لیکود و چهره‌ای نزدیک به بنیامین نتانیاهو، رئیس این حزب و نخست وزیر رژیم صهیونیستی است.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار