وزیر کشور به زائران اربعین توصیه کرد مدت ماندگاری در عراق بیشتر از یک هفته نباشد 

احمد وحیدی در در فرودگاه بین المللی شهدای ساری گفت: دستگاه‌های دولتی و مواکب مختلف درگیر آماده سازی زیرساخت‌ها و تامین امکانات لازم برای اربعین هستند تا مراسم پیاده روی اربعین حسینی به بهترین نحو برگزار شود.

وزیر کشور با بیان اینکه پارسال هماهنگی‌های خوبی با دولت عراق داشتیم، افزود: هماهنگی‌های لازم با مسئولان ارشد عراقی امسال صورت گرفته و آنها نیز اعلام آمادگی کردند تا بستر‌های خوبی برای برگزاری همایش پیاده روی اربعین حسینی فراهم شود.

او از مردم خواست حتما در سامانه سماح نام نویسی کرده و اطلاعات لازم را پر کنند تا بتوان برنامه ریزی مناسبی برای این سفر صورت بگیرد.

وزیر کشور به زائران توصیه کرد مدت ماندگاری در عراق بیشتر از یک هفته نباشد و به دلیل کمبود فضا‌ها باید امکان زیارت برای همه زائران فراهم باشد.

وحیدی گفت: در سال گذشته حدود ۴ میلیون ایرانی و حدود ۳۳۰ هزار نفر از اتباع سایر کشور‌ها از مرز‌های ایران برای شرکت در پیاده روی اربعین عبور کردند.

وزیر کشور دقایقی قبل برای انجام سفر یک روزه وارد مازندران شد، سخنرانی در همایش خیران آبرسان از برنامه های سفر احمد وحیدی به مازندران اعلام شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار