سه دستگاه پل عابر پیاده در ۴ ماه گذشته در محور‌های پرتردد مازندران احداث شد.

یاسر ابراهیمی سرست معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: به منظور تامین ایمنی بیشتر عبور و مرور عابرین پیاده بیش از سه پل عابر پیاده از ابتدای امسال تا پایان تیر در محور‌های (آشکار دشت، منظریه هراز، درزی کلای بابل) احداث گردید.

او افزود: به منظور کاهش تلفات و جلوگیری از مرگ و میر عابرین حاشیه جاده ها‌ی پر تردد استان تا پایان امسال نیز ۱۵ پل عابر پیاده دیگر نیز با بهره گیری از توان بخش خصوصی درمحور‌های مختلف پر حادثه استان در شرف برگزاری مناقصات می‌باشد.

ابراهیمی گفت: احداث پل‌های عابر پیاده در راستای کاهش فوتی‌های ناشی از تصادفات و اجرای برنامه‌های ایمن سازی عبور و مرور عرضی عابرین پیاده و دانش آموزان درنقاط حادثه خیز و به تقاضای مسئولان استانی و شهرستانی استان وشورا‌های اسلامی روستا‌ها صورت می‌گیرد.

او افزود: بررسی ابعاد اقتصادی و سرمایه گذاری در بخش مجتمع‌های خدماتی-رفاهی، بازاریابی و واگذاری غرفه‌های تجاری پایانه بار، ترغیب بخش خصوصی به مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی، ساخت و بهره برداری از پل‌های عابر پیاده در جاده‌های سراسر استان از جمله وظایف این اداره کل می‌باشد.

ابراهیمی گفت: در حال حاضر ۲۶۵ دستگاه پل عابر پیاده در سطح محور‌های ارتباطی مازندران در حال بهره برداری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار