بیش از ۱۰ هزار نفر در مازندران تاکنون برای اعزام به اربعین حسینی ثبت نام کرده اند.

اسماعیلی مدیر کل حج و زیارت مازندران گفت: بیش از ۱۰ هزار نفر در استان تاکنون برای اعزام به مراسم اربعین حسینی در عراق ثبت نام کرده اند.

او افزود: ثبت نام از متقاضیان زیارت اربعین حسینی (ع) که از ۱۷ تیر ۱۴۰۳ آغاز شده تا زمان برگزاری مراسم اربعین ادامه خواهد داشت.

اسماعیلی گفت: آن دسته از هموطنان عزیز که قصد تشرف برای زیارت اربعین را دارند حتما باید در سامانه سماح به نشانی samah.haj.ir ثبت نام کنند و با انتخاب بسته بیمه‌ای مورد نظر و پرداخت حق بیمه، خود را تحت پوشش خدمات بیمه قرار دهند.

مدیرکل حج و زیارت مازندران افزود: همه زائران باید تحت پوشش بیمه قرار گیرند و در موقع ثبت نام باید از سه بسته بیمه ۸۰، ۹۰ و ۱۰۰ هزار تومانی یکی را انتخاب کنند.

اسماعیلی گفت: زائران گرامی توجه داشته باشند که خروج از مرز به قصد زیارت اربعین، مشروط به داشتن گذرنامه معتبر می‌باشد و آندسته از متقاضیان محترم که فاقد گذرنامه معتبر هستند از هم اکنون برای دریافت گذرنامه اقدام نمایند. همچنین زائران گرامی قبل از شروع ثبت نام تاریخ رفت و برگشت، نوع وسیله نقلیه جهت عزیمت تا مرز و مرز خروجی و مرز ورودی خود را تعیین و در ثبت اطلاعات دقت نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.