سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران از انتخاب اعضای هیات رئیسه و علی یزدی خواه به عنوان رئیس این مجمع خبر داد.

پیمان فسلفی از انتخاب اعضای هیات رئیسه مجمع نمایندگان استان تهران در نشست امروز (چهارشنبه، ۳ مردادماه) مجمع خبر داد و گفت: محمد اسماعیل کوثری به عنوان رئیس سنی جلسه را اداره کرد و سپس کاندید‌های هیات رئیسه اعلام آمادگی کردند که بر این اساس سید علی یزدی خواه به عنوان رئیس با اکثریت مطلق آرا انتخاب شد.

وی افزود: همچنین نمایندگان، رضا تقی پور انوری و فرهاد بشیری را به ترتیب به عنوان نواب اول و دوم و محمد سراج و روح الله ایزدخواه را به عنوان دبیر اول و دوم و اینجانب را به عنوان سخنگوی این مجمع انتخاب کردند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس دوازدهم یادآور شد: پس از بحث و گفتگو‌های صورت گرفته مقرر شد جلسات مجمع به صورت هفتگی برگزار شود و برنامه ما این است که ارتباط خودمان را با مردم حوزه انتخابیه و شهرستان‌های استان تهران تقویت و پایگاه‌های مردمی را ایجاد و ارتباط هر چه بیشتری را با مردم برقرار کنیم البته دستگاه ها، سازمان‌های اجرایی و نهاد‌های استان و شهر تهران و در واقع تمامی مراکز مختلفی که با مردم سروکار دارند و مجلس هم باید در این رابطه نقش خودش را ایفا کند هم مورد توجه هستند و در این تعاملات در نظر گرفته خواهند شد.

فلسفی یادآور شد: در ادامه نشست، شاهرخ رامین و حسین حق‌وردی به عنوان ناظران در شورا‌های حل اختلاف استان تهران انتخاب و معرفی شدند. 

منبع: خانه ملت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار