رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سنندج گفت: در سه ماهه نخست امسال بیش از ۱۹۵ کیلومتر از راه‌های اصلی و روستایی این شهرستان خطی کشی شد.

برهان وکیلی در گفتکو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با توجه به قرار گیری در فصل عمرانی، این اداره اقدامات لازم جهت آسفالت راه‌های روستایی، روکش و بهسازی آسفالت، خط کشی و موارد دیگر را در دستور کار دارد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سنندج با اشاره به اینکه امسال آسفالت ۱۵ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان سنندج ۱۵ هدف گذاری شده است، افزود: از این میزان ۴ کیلومتر آن انجام شده است.

وی از تداوم پروژه‌های روکش آسفالت خبر داد و گفت: در حال حاضر در سه مقطع از راه‌های اصلی در زمینه روکش آسفالت در حال کار هستیم.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سنندج در ادامه از انجام ۱۴ کیلومتر روکش آسفالت و تثبیت آن در محور سنندج _ مریوان برای ایام اربعین خبر داد و گفت: همچنین در راستای ایمن سازی مسیر‌های اربعین شانه سازی و هره خاکی ایجاد می‌شود.

وکیلی اذعان کرد: در سه ماهه نخست امسال در زمینه خط کشی راه‌های اصلی و روستایی نیز ۱۹۵ کیلومتر خط کشی انجام شد.

وی در ادامه با اشاره به سرویس دهی وسایل حمل و نقل عمومی به مسافران قطار سنندج گفت: با بررسی و تحلیل آمار‌های دریافتی از شرکت‌های حمل و نقل، حدود ۸۰ درصد از مسافرانی که به مقصد ایستگاه راه آهن سنندج از شهر خارج می‌شوند، تردد خود را به وسیله‌ی وسایل حمل و نقل عمومی انجام می‌دهند.

برچسب ها: آسفالت ، خط کشی ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.