در نشستی در چهارمحال و بختیاری برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر پیاده روی بزرگ اربعین برنامه ریزی شد.

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پیاده روی اربعین به‌عنوان مهم‌ترین رویداد اعتقادی، فرهنگی و سیاسی است که برخلاف میل دشمن باید هر سال باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار شود.

وی افزود: مهم‌ترین برنامه دشمن در شرایط کنونی برگزار نشدن و یا ضعیف برگزار شدن راهپیمایی اربعین است.

حیدری اضافه کرد: دشمن قصد دارد تا با این برنامه به این تجمع بزرگ آسیب وارد کند در حالی که هر سال راهپیمایی اربعین با هماهنگی و تعامل مثبت مردم و مسئولان به صورت ملی و استانی به بهترین شکل و به‌صورت باشکوه برگزار می‌شود.

وی گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی اربعین به‌عنوان یک رویداد مهم بین‌المللی توطئه‌های دشمنان اسلام را خنثی می‌کند.


بیشتر بخوانید


حیدری مردمی بودن را از ویژگی‌های بارز راهپیمایی اربعین حسینی دانست و یادآور شد: زیبایی این حماسه پرشور به مردمی بودن آن است.

استاندار چهارمحال و بختیاری بر فعالیت کمیته‌های ستاد اربعین برای هماهنگی هر چه بیشتر و فراهم کردن شرایط حضور مردم در این راهپیمایی تأکید کرد و گفت: در این راستا علاوه بر تشکیل ستاد‌های استانی، ستاد‌های شهرستانی هم باید تشکیل شود.

وی با تأکید بر تشکیل کمیته اعزام در ستاد اربعین گفت: تلاش شود با هماهنگی بین مدیریت حج و زیارت و ستاد عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری اعزام‌ها برای حضور مردم در راهپیمایی اربعین به‌صورت کاروانی، مسجد محور و هیأتی انجام شود.

حیدری به گرمای شدید و ضرورت رعایت مسائل بهداشتی اشاره و تأکید کرد: با هماهنگی‌های انجام شده نیاز‌های بهداشتی و درمانی با هدف خدمات‌رسانی به زائران انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار