دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: خاطرات ارزشمندی از شهدای گیلان در جبهه‌های مختلف، از دفاع مقدس تا جبهه مقاومت به یادگار مانده است.

محمد باقر ذوالقدر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام سخنران مراسم یادواره سردار شهید بیگلو و ۹۰ شهید گیلانیِ عملیات رمضان در دیدار با استاندار گیلان گفت: مردم سرافراز گیلان همواره در عرصه‌های گوناگون انقلاب حاضر و پیشرو بوده اند.

 ذوالقدر افزود: گیلان همواره مهد پاسداشت خون شهیدان و بزرگداشت این انسان‌های بزرگ است و خاطرات ارزشمندی از شهدای گیلان در جبهه‌های مختلف، از دفاع مقدس تا جبهه مقاومت به یادگار مانده است، شهدایی که حضوری گسترده و معنادار در دفاع از انقلاب و نظام داشته اند.

استاندار گیلان هم در این دیدار ضمن خیرمقدم به دکتر ذوالقدر، با بیان اینکه مردم شهیدپرور و بابصیرت استان همچنان استوار پای آرمان‌های امام و منویات رهبری ایستاده اند، گفت: تقدیم ۸ هزار شهید و جانفشانی ایثارگران و خانواده معزز شاهد و ایثارگر، نشانه دلاورمردی و ولایتمداری مردم سرافراز گیلان است.


 عباسی با تاکید بر لزوم توجه به راه شهدا و امامین شهدا در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، افزود: کسانی که به پرودگار، ولایت و شهدا لبیک بگویند جاودانه خواهند ماند که نمونه بارز این امر سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی است.

وی با اشاره به رشد و بالندگی گیلان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی اضافه کرد: امروز در گیلان شاهد پیشرفت در تمامی عرصه‌ها هستیم و به برکت خون شهدای خدمت، به ویژه شهید جمهور عزیزمان، مسیر توسعه استان ادامه می‌یابد.

 

برچسب ها: شهدا ، گیلان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.