مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان گفت: امسال برای چندمین سال متوالی، استان در زمینه اجرای طرح ملی دانش‌آموزی نجات آب (داناب)، رتبه برتر کشوری را کسب کرد.

آرش آریانژاد اظهار کرد: طرح داناب با هدف ارتقاء آگاهی‌های عمومی درباره ارزش آب و بهینه‌سازی مصرف، در قالب دستورالعمل و شیوه‌نامه‌های ابلاغی شرکت مدیریت منابع آب ایران، بین دانش آموزان مقاطع اول و دوم متوسطه در استان اجرا شد.

وی ضمن قدردانی از همکاری مجموعه آموزش و پرورش استان و جهاد دانشگاهی به عنوان شرکت مشاور طرح، افزود: سال گذشته بیش از۷۷ هزار دانش آموز مقاطع متوسطه اول و دوم استان، صدها معلم و تعداد زیادی از خانواده دانش‌آموزان و همچنین سایر اقشار مختلف جامعه، بویژه کشاورزان استان، با این طرح و اهداف آن آشنا شدند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان اضافه کرد: طرح داناب براساس ایده علمی برگرفته از مطالعات جامع، پیرامون طرح‌های فرهنگی و آموزشی در زمینه مسائل و چالش‌های آب کشور تدوین و اجرا می‌شود که با همکاری ادارات کل آموزش و پرورش در سطح ملی و با تکیه بر مبانی علمی و به طور یکسان و هماهنگ در تمامی نقاط کشور اجرا می‌شود.

آریانژاد یادآور شد: سال تحصیلی گذشته با برنامه‌های ویژه و نوین شامل تهیه و انتشار انواع انیمیشن‌ها، موشن‌گرافی، اینفوگرافی، کلیپ و محتوای تولیدی، این طرح اجرا شد.

برچسب ها: آب منطقه ای ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.