فرماندار نیکشهر گفت: تمام ظرفیت امدادی و هلال‌احمر شهرستان برای یافتن امیرحمزه فولادی بسیج شدند.

 طی چند روز گذشته خبر مفقودشدن امیرحمزه فولادی نونهال ۹ساله نیکشهری موجب تکدر خاطر مردم شده است.
 
در همین راستا عملیات جستجو و نجات این فرزند نیکشهری با توان از جانب رده‌های مربوطه در این شهرستان به کار گرفته شده و باقدرت ادامه دارد.

مجیب حسنی  فرپامدار نیکشهر در خصوص جزئیات مفقودشدن امیرحمزه فولادی نونهال ۹ساله نیکشهری بیان کرد: خانواده این کودک بعد از سه روز از مفقودشدن فرزندشان، گم‌شدن این کودک را به دستگاه‌های انتظامی اطلاع دادند.
 
 وی ادامه داد: بعد از اطلاع خانواده بلافاصله کار جستجو با تمام ظرفیت‌های موجود در شهرستان و همکاری نیرو های‌های امدادی و هلال‌احمر انجام شد که تا کنون علی‌رغم جست‌وجو‌های فراوان هنوز آثاری از این کودک یافت نشده است.
 
حسنی همچنین تصریح کرد: به گفته خانواده این کودک امیرحمزه به همراه یکی از نوجوانان روستا در مسیر رفتن به روستای کهیری در بخش آهوران بود که در مسیر با ابراز خستگی و عدم توانایی برای ادامه مسیر از دوستش می‌خواهد برود و کمک بیاورد.
 
فرماندار نیکشهر ادامه داد: همراهی وی که برای کمک رفته بود وقتی با تعدادی از مردم به محل جدا شدن از امیرحمزه رسیده بود؛ اما اثری از وی نیافتند.
 
حسنی با اشاره به اینکه منطقه کوهستانی است و کار جستجو را کمی با مشکل روبرو است، اظهار کرد: از استان‌های معین درخواست بالگرد کرده‌ایم که روز گذشته به دلیل شرایط بد آب‌وهوایی نتوانست به منطقه بیایید و امروز در مسیر است امیدواریم که با همه تلاش‌ها بتوانیم این کودک را زنده پیدا کنیم.
 
وی با ابراز گلایه از برخی اخبار نامتعارف و دروغ در فضای مجازی که می‌گویند ارگان‌های دولتی در خصوص مفقودشدن این کودک هیچ اقدامی نکرده‌اند، افزود: این رسانه‌ها به دنبال متشنج کردن اوضاع هستند و از مردم درخواست می‌شود به شایعات و دروغ‌های فضای مجازی اعتماد نکنند چرا که از همان ابتدا همه ظرفیت شهرستان برای پیداشدن این کودک بسیج شده‌اند.
 
حسین نکوئی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر، نیز بیان کرد: از لحظه اطلاع از مفقودی این کودک تمام نیرو‌های بسیج و سپاه پای‌کار آمدند و به همراه افراد محلی در جستجوی یافتن این کودک هستند.
 
 وی افزود: همچنین ظرفیت پهپاد سپاه نیز برای یافتن این کودک به کار گرفته شده است و تمام تلاش‌ها برای یافتن وی بدون هیچ توقفی در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار