رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار در نشست مدیران دستگاه‌های اجرایی، جامعه بازاریان و فعالین اقتصادی، طرح چالش‌ها و موانع فعالیت‌های اقتصادی و تسهیل کسب و کار را مورد بررسی قرار داد.

حمیرا ریگی ضمن تبریک حضور حماسی آحاد مردم شریف و ولایت مدار در دومین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: نشست‌های هم اندیشی از لازمه‌های بهبود و حل چالش‌ها است، وظیفه هر یک از مدیران این است که شرایط را برای فعالیت‌های اقتصادی و بالاخص ذی نفعان اصلی با همکاری، همدلی و همراهی یکدیگر فراهم کند.

وی گفت: برگزاری بیشتر اینگونه نشست‌ها در فاصله زمانی کمتر موجبات تسریع روند اجرایی و پیشرفت در توسعه منطقه‌ای را فراهم می‌سازد.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار افزود: مدیران سازمان و دستگاه‌های اجرایی مسئول در منطقه بایستی به دنبال فرصت‌هایی جهت کاهش چالش‌ها از طریق تسهیل، نوآوری و همکاری با یادگیری باشند، تا به اهداف تعیین شده در راستای سیاست‌های نظام دست پیدا کنیم.

در این نشست هم‌اندیشی مدیران منطقه آزاد چابهار، بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، گمرک و کشتیرانی چابهار و جامعه بازاریان و فعالین اقتصادی صنوف مختلف منطقه آزاد حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار