نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۶ طرح آموزشی و مدرسه‌سازی در سطح شهرستان غیرفعال بوده که برای تکمیل آن نیاز به تامین اعتبار است.

سلام ستوده نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش مهاباد با اشاره به غیرفعال بودن ۱۶ طرح آموزشی، گفت: تعدادی از این مدارس به صورت خیرساز بوده که خیر نسبت به تعهدات خود عمل کرده و منتظریم سازمان نوسازی و تجهیزات هم نسبت به تعهدات خود عمل کند.

وی اضافه کرد: برخی دیگر از طرح‌های آموزشی نیز یا به صورت کامل راکد بوده یا نیمه کار رها شدند که برای تکمیل آنها نیاز به اعتبار است.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تعدادی از مدارس روستایی شهرستان نیز به صورت کانکسی بوده که با برنامه ریزی و کمک خیران باید نسبت به جمع‌آوری آنها نیز اقدام شود.

ستوده ضمن انتقاد از کمبود فضای کتابخانه و مطالعه هم گفت: در حال حاضر تنها ۳ کتابخانه عمومی در شهرستان فعال بوده که نیاز به تزریق منابع جدید و بروزرسانی دارد.

وی یادآور شد: تجربه خوبی از احداث چمن مصنوعی در حیاط مدرسه برای ارتقای درآمد مدارس حاصل شده که می‌تواند در زمینه هم دنبال سرمایه گذار بود.

در ادامه جلسه در خصوص مباحث مختلف از جمله امکانات آموزشی، قیمت سرویس مدارس، نرخ کلاس‌ها و مدارس بحث و گفتگو شد.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت دارای بیش از ۵۰ هزار دانش آموز در قالب ۳۳۰ مدرسه شهری و روستایی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.