طرح خط انتقال آب از تصفیه خانه آب سردشت به نلاس، چاه‌های در مدار بهره‌برداری، محل حفر چاه جدید بررسی شد.

امروز در بازدید معاون سیاسی فرماندار سردشت از طرح آبرسانی و تأمین آب آشامیدنی شهر نلاس، روند اجرای این طرح مورد بررسی قرار گرفت.

در این بازدید که امام جمعه، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار نلاس و مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان سردشت نیز حضور داشتند، طرح‌های شرکت آب و فاضلاب در راستای رفع تنش آبی شهر نلاس بررسی شد.

طرح خط انتقال آب از تصفیه خانه آب سردشت به نلاس، چاه‌های در مدار بهره‌برداری، محل حفر چاه جدید، طرح اصلاح ۸۰۰ متر از لوله‌های شبکه توزیع آب، طرح وارد مدار کردن مخزن آب تازه تأسیس هزار متر مکعبی از جمله طرح‌هایی بودند که مورد بازدید و بررسی قرار گرفتند.

مدیر امور آب و فاضلاب سردشت در این بازدید‌ها با ارائه گزارشی از برنامه‌ها و طرح‌های در دست اجرا گفت: این طرح‌ها با همکاری و حمایت همه جانبه مسئولان و در افزایش تولید آب، کاهش پرت آب و شناسایی انشعابات غیر مجاز و افزایش حجم ذخیره آب شهر نلاس، بصورت جهادی و در بازه زمانی ۲۰ روزه بعنوان یک برنامه کوتاه مدت و پروژه انتقال آب از تصفیه خانه پس از تخصیص اعتبارات مورد نیاز اجرا خواهد شد.

 در ادامه این بازدید معاون فرماندار سردشت با حضور در سطح شهر و دیدار با مردم، برهماهنگی‌های لازم درخصوص اجرای سریع طرح‌ها‌ی کوتاه مدت و رفع تنش آبی شهر نلاس در حداقل بازه زمانی و رفع افت فشار مشترکان تأکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.