رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت: پرواز عتبات عالیات و مشهد مقدس از مبداء فرودگاه بین‌المللی شهدای همدان راه‌اندازی می‌شود.

محمد محمدی‌بخش در نشست با استاندار و نمایندگان استان همدان گفت: پرواز‌های زیارتی به مشهد مقدس و عتبات عالیات طی هفته‌های آینده از مبداء فرودگاه بین‌المللی شهدای همدان انجام خواهد شد و تلاش می‌کنیم تا پایان تابستان پرواز به مقصد کیش نیز راه‌اندازی شود.

او گفت: طرح بازیافت هواپیما در جوار فرودگاه بین‌المللی شهدای همدان در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار اجرا خواهد شد و این موضوع به تمامی شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ شده است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت:با توجه به ظرفیت بسیار بالای فرودگاه بین‌المللی شهدای همدان در ترافیک پروازی، این فرودگاه می‌تواند مقصد پهپاد‌ها با مأموریت‌های کشاورزی، صنعتی و نقشه‌برداری باشد.

محمد محمدی‌بخش گفت: با وجود ظرفیت‌های خوب پزشکی، مراکز درمانی و گردشگری در استان همدان، می‌توان فعالیت فرودگاه بین‌المللی شهدای همدان را تقویت کرد و آن‌را به عنوان مقصد مردم کشور‌های حوزه خلیج‌فارس، عراق و ترکیه معرفی نمود.

اوگفت: برای سرمایه‌گذاران حقیقی یا حقوقی داخلی و یا خارجی که بتوانند برای فرودگاه همدان هواپیمای بیشتری تأمین کنند، امتیازات ویژه ارزی و تخفیفات ویژه فرودگاهی در نظر گرفته خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.