همایش شیرخوارگان حسینی، فردا جمعه در ۹۰ نقطه استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

مسئول مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) در آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان  از برگزاری همایش جهانی شیرخوارگان حسینی در ۹۰ نقطه استان آذربایجان غربی، فردا جمعه خبر داد و افزود: امسال بیست و‌ دومین سال برگزاری این مراسم است که همزمان در  ۸ هزار و ۵۰۰ نقطه ایران و ۴۵ کشور جهان برگزار می‌شود.

امیر شجاع زاده ادامه داد: این مراسم معنوی همزمان با نخستین جمعه ماه محرم در ۳۷ نقطه در مرکز استان، ۳۵ نقطه در شمال استان و ۱۷ نقطه در جنوب استان ازجمله شهر‌های مهاباد و پیرانشهر برگزار خواهد شد.

وی از توزیع ۱۵ هزار دست لباس در ورودی مکان‌های برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی خبر داد و گفت: همایش شیرخوارگان حسینی از ساعت ۸ صبح فردا جمعه ۲۲ تیرماه در مصلا‌ها و مساجد استان برگزار می‌شود.

مسئول مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) در آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: تمهیدات لازم در مساجد، بقاع متبرکه و اماکن مذهبی، حسینیه‌ها با همکاری هیئت‌های مذهبی در نقاط مختلف استان فراهم شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی نیز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: ستان مقدس ۶ امامزاده و بقعه متبرکه در شهرستان های مختلف استان میزبان همایش شیرخوارگان حسینی شدند که این همایش، فردا /جمعه/ همزمان با سراسر کشور در استان نیز برگزار می شود.

حجت‌الاسلام سیف الله رستملو با بیان اینکه این مراسم در سه شهرستان و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد، افزود: امامزادگان غریب حسن و سراج الدین ارومیه، امامزاده سید بهلول (ع) و شیخ نوایی خوی، امامزادگان برگشاد و سید محمد (ع) سلماس و اکثر مصلاهای استان میزبان همایش شیرخوارگان حسینی خواهند بود.

وی ادامه داد: رساندن فریاد مظلومیت شیرخوار کربلا و محکوم کردن کشتار کودکان بی‌گناه در فلسطین و غزه مهم‌ترین هدف برگزاری این همایش است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.