همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در سراسر آذربایجان غربی با حضور گسترده مادران و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برگزار شد.

همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در نخستین جمعه ماه محرم الحرام در بیش از ۹۰ نقطه استان آذربایجان غربی با حضور گسترده مادران و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در مصلی بقیة الله الاعظم (عج) برگزار شد  و مادران مومن در سراسر استان با در آغوش گرفتن نوزادان و کودکان خردسال خود در غم شهادت حضرت علی اصغر (ع) کودک ۶ ماهه حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) اشک ماتم ریختند.

در این آیین معنوی که  همزمان با ۸ هزار و ۵۰۰ نقطه ایران و ۴۵ کشور جهان در مصلای امام خمینی ارومیه نیز برگزار شد مادران ارومیه ای با خواندن لالایی یاد شهید خردسال مظلوم دشت کربلا حضرت علی اصغر (ع) را گرامی داشتند و با حضرت رباب(س) همنوا شدند.

مسئول مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) در آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:این مراسم معنوی همزمان با نخستین جمعه ماه محرم در ۳۷ نقطه در شهرستان ارومیه، ۳۵ نقطه در شمال استان و ۱۷ نقطه در جنوب استان از جمله شهر‌های مهاباد و پیرانشهر برگزار شد.

 امیر شجاع زاده از توزیع ۱۵ هزار دست لباس در ورودی مکان‌های برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی خبر داد.

آستان مقدس ۶ امامزاده و بقعه متبرکه از جمله امامزادگان غریب حسن و سراج الدین ارومیه، امامزاده سید بهلول (ع) و شیخ نوایی خوی، امامزادگان برگشاد و سید محمد (ع) سلماس نیز میزبان همایش شیرخوارگان حسینی بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.