فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف یک فقره زمین خواری و تصرف اراضی دولتی به ارزش ۱۰میلیارد ریال در زاهدان خبر داد .

سردار  دوستعلی جلیلیان  بیان داشت : در اجرای طرح مبارزه با جرایم اقتصادی پدیده شوم زمین خواری شکایتی مبنی بر تصرف اراضی دولتی به مالکیت اداره کل منابع طبیعی استان به اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی واصل و موضوع بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد؛ با بررسی‌های دقیق صورت گرفته مشخص شد فردی به هویت معلوم در یکی از شهرک‌های شهرستان زاهدان با دیوارکشی و ساخت و ساز متراژ ۱ هزار و ۶۰۰ متر مربع از اراضی متعلق به اداره کل منابع طبیعی را بصورت غیر قانونی تصرف کرده است.

سردار جلیلیان اظهار داشت؛ در اجرای دستور مقام قضایی، متهم به پلیس امنیت اقتصادی احضار از ایشان تحقیقات لازم انجام و ضمن تفهیم اتهام با تشکیل پرونده جهت ادامه رسیدگی و سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب زاهدان معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ارزش اراضی ملی کشف شده در این عملیات را برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه ۱۰ میلیارد ریال عنوان کرده و بیان داشت؛ حفظ و حراست از بیت المال و اراضی ملی یکی از اولویت‌های ماموریت پلیس است که این موضوع با جدیت و اقتدار پیگیری و دنبال خواهد شد.

 

برچسب ها: فراجا ، زمین خواری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار