مدیر منطقه چهار شهرداری قم گفت: در حال حاضر به بیش از ۱۳۰ صنف مرتبط با صنعت خودرو اخطار داده شده است.

 علیرضا اقبالیان،مدیر منطقه چهار شهرداری قم با اشاره به اهمیت انتقال صنوف مزاحم از داخل شهر به‌منظور ایجاد رضایتمندی مردم اظهار داشت: انتقال تمامی آهن‌فروشان در تمامی مناطق شهری به شهرک صنوف از اقدامات خوب شهرداری بوده که فرایند انتقال آنها در سال ۹۶ شروع و در سال ۹۷ و بخشی از آن در سال ۹۸ انجام‌شده و تمامی آنها به شهرک صنوف منتقل شدند.

 وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۱۳۰ صنف مرتبط با صنعت خودرو در سطح منطقه ۴ در حال فعالیت بوده که سیما و منظر مناسبی ندارد تصریح کرد: اعمال قانون جهت جلوگیری از ایجاد سد معبر توسط صنوف خودرویی در بلوار جمهوری اسلامی محدوده میدان نماز، بلوار عماد مغنیه، بلوار غدیر محدوده صفاشهر و اطراف میدان ارتش، بلوار دانیال، خیابان بقیه‌الله (عج) و ... از مهم‌ترین درخواست‌های شهروندان است که به‌تمامی آنها مهلت داده‌شده تا هرچه سریع‌تر به شهرک صنوف منتقل شوند.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم تأکید کرد: از طرف سازمان میادین شهرداری قم اقدامات لازم صورت گرفته و انتقال این صنوف با جدیت در حال انجام است.

 وی خاطرنشان کرد: انتقال اماکن خدمات خودرویی به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دارد و طبق آیین‌نامه ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری، شهرداری‌ها موظفند به‌منظور رفع مزاحمت مشاغل و اصناف مزاحم متناسب با وضعیت فعالیت، مکان استقرار و ماهیت شغلی آنها، نسبت به صدور حکم انتقال، جابجایی یا رفع مزاحمت از طریق اصلاح فرآیند کار، تغییر فعالیت یا نوسازی اقدام کنند.

 اقبالیان با اشاره به اهمیت اجرای احکام صادره برای فعالان صنفی ابراز کرد: در همین راستا ۳۰ عدد بنر در معابر مذکور نصب گردیده و ۲ نوبت اخطاریه کتبی به مالکین ابلاغ‌شده و در صورت عدم اجرای حکم توسط صاحبان مشاغل یا اصناف مذکور، شهرداری موظف است نسبت به تعطیلی آنها مطابق مفاد بند (۲۰) ماده (۵۵) قانون شهرداری اقدام نماید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار