معاون شهرداری قم، انتقال مشاغل ناسازگار شهری از بافت شهر قم را موضوعی حساس دانست و گفت: این موضوع دارای ابعاد مختلف اقتصادی و اجتماعی است و تلاش می‌کنیم با ایجاد زیرساخت‌های متناسب در حومه شهر، مسئله را حل کنیم.

مهدی اصفهانیان مقدم در خصوص انتقال صنوف آلاینده فضا و محیط در شهر قم گفت: قم از معدود کلانشهر‌های کشور است که دو شهرک ویژه برای انتقال صنوف آلاینده پیش بینی کرده است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم با تاکید بر اینکه تاکنون ۱۲۵ واحد شهرک خودرو در بلوک‌های یک و دو سه و چهار فعال شده است، بیان کرد: در خصوص شهرک صنوف نیز زمینی به مساحت ۴۴ هکتار با دو سایت آهن‌فروشان با ۳۸۵ غرفه و سایت در و پنجره‌سازان نیز با ۹۷۶ غرفه آمده شده است.

اصفهانیان مقدم افزود: شهرک خودرویی ۲۷ هکتار مساحت دارد و در حال حاضر حدود ۷۰۰ واحد آن به ویژه آنها که در بافت‌های مسکونی شکل گرفته‌اند، آماده انتقال به صنوف مزاحم خودرویی هستند.

او ادامه داد: بخشی از سایت آهن‌فروشان یعنی حدود ۸۰ درصد منتقل شدند و باقیمانده واحد‌ها نیز با توجه به مشکل برق و حل شدن این مسئله منتقل می‌شود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم انتقال مشاغل ناسازگار شهری از بافت شهر قم را موضوعی حساس دانست و گفت: این موضوع دارای ابعاد مختلف اقتصادی و اجتماعی است و تلاش می‌کنیم با ایجاد زیرساخت‌های متناسب در حومه شهر، مسئله را حل کنیم.

برچسب ها: مشاغل ، انتقال صنوف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار