کارگاه آموزشی تخصصی بازیگری و کارگردانی تئاتر با استقبال هنرمندان در فارسان برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فارسان از برپایی کارگاه آموزشی بازیگری و کارگردانی تئاتر در این شهرستان خبر داد و گفت: شرکت‌کنندگان در این کارگاه آموزشی با برخی مباحث فنی و تخصصی حوزه نمایش آشنا شدند.

 اسفندیار امیریان افزود: حدود ۳۰ نفر از علاقه‌مندان به هنر‌های نمایشی با حضور در کارگاه آموزشی تخصصی بازیگری و کارگردانی تئاتر زیر نظر محسن سلیمانی فارسانی از هنرمندان برجسته این رشته هنری، آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

وی با بیان اینکه این کارگاه در سالن پلاتوی آموزشگاه هنری آستاره برپا شد، تصریح کرد: اصول فن بیان، تئاتر فیزیکال، تئاتر بیو مکانیک، تئاتر محیطی و تئاتر شورایی از جمله مباحث ارائه شده در این کارگاه آموزشی به شمار می‌رود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فارسان، ایجاد فرصت آموزشی برای هنرمندان بومی و بهره‌گیری از دانش و تجربه استادان برجسته رشته‌های هنری، ارتقای کیفی آموزش‌های هنری، شناسایی استعداد‌ها و زمینه‌سازی برای تولید اثر فاخر هنری را از جمله اهداف برپایی این کارگاه بیان کرد.

گفتنی است:کارگاه آموزشی تخصصی بازیگری و کارگردانی تئاتر فارسان از جمله طرح‌های اجرایی قرارگاه فرهنگی هنری شهید آوینی است.


بیشتر بخوانید


هنرمندان تئاتر شهرستان فارسان از جمله چهره‌های موفق این رشته در چهارمحال و بختیاری محسوب می‌شوند که تاکنون موفق به کسب عناوین مختلف ملی شده‌اند. حضور در بخش فراگیر چهل‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و به دست آوردن تندیس جشنواره و دیپلم افتخار در قسمت‌های موسیقی، کارگردانی، بازیگری زن و بازیگری مرد از جمله آخرین موفقیت‌های هنرمندان تئاتر شهرستان فارسان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار