مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری گفت: طرح غنی‌سازی اوقات فراغت با نام "مسجد کانون نشاط"به میزبانی ۴۶۱ کانون این استان آغاز شد.

حجت‌الاسلام محمد ابراهیم حجت‌پناه اظهار داشت: برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت در کانون‌های مساجد استان تا شهریورماه ادامه دارد و علاقه‌مندان به شرکت در این طرح می‌توانند در بخش‌های قرآن و عترت، بخش هنری و ادبی و ورزشی و تفریحی ثبت‌نام کنند.

به گفته وی، طرح مسجد کانون نشاط به منظور ارتقا و جامعیت‌بخشی برنامه‌های فرهنگی، هنری و آموزشی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان سنین هفت تا ۱۹ سال اجرا می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در حوزه قرآن و عترت علاقه‌مندان می‌توانند در کلاس‌های روخوانی قران، حفظ، تفسیر، مسابقات قرآنی، صحیفه سجادیه، کلاس‌های اخلاقی، بصیرتی و معرفتی شرکت کنند.

حجت‌پناه تصریح کرد: در بخش هنری و ادبی نیز کلاس‌های نقاشی، خوشنویسی، قصه‌گویی، شعر، سرود، تئاتر، تولیدات هنری و در بخش مهارتی کلاس‌های فنی و صنایع‌دستی برای علاقمندان پیش‌بینی شده است.


بیشتر بخوانید


وی یادآور شد: تلاش شده کلاس‌های غنی‌سازی اوقات فراغت متناسب با نیاز‌های واقعی کودکان و نوجوانان و بر مبنای اصول تربیتی با حضور مربیان مجرب برگزار شود.

برچسب ها: اوقات فراغت ، مساجد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار