همزمان با روز ششم محرم، شبکه جهان بین اجتماع بزرگ شیرخوارگان حسینی را از مصلای شهرکرد پوشش زنده تصویری، خبری و رسانه‌ای می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صداوسیما چهارمحال و بختیاری، مراسم سوگواری و اجتماع شیرخوارگان حسینی همراه با مدیحه سرایی و سخنرانی فردا جمعه ۲۲ تیر، مصادف با ششمین روز از ماه خون و قیام، همزمان با سراسر کشور در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار می‌شود.

این مراسم معنوی از ساعت ۹ تا ۱۱:۳۰ از سیمای جهان بین به تهیه کنندگی فاطمه علیخانی و اجرای ابوالفضل هادی پور و از رادیو جهان بین به تهیه کنندگی سیده مریم رضوی و گویندگی لیلا فرج زاده به صورت زنده پخش می‌شود.

معاونت خبر جهان بین هم با اعزام گروه، این اجتماع را پوشش خبری می‌دهد و تصاویر آن از شبکه خبر و خبر ۲ به صورت زنده پخش خواهد شد.


بیشتر بخوانید


معاونت فضای مجازی هم با تولید و انتشار کلیپ و عکس نوشت از این مراسم، انتشار اخبار و مراسم عزاداری از سراسر استان، تقطیع برنامه‌های صدا و سیما و انتشار در بستر‌های فضای مجازی با مردم سوگوار استان در شبکه‌های اجتماعی همراه می‌شود.

اجتماع شیرخوارگان حسینی امسال در ۱۰۰ نقطه استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود و مادران عاشورایی همراه با کودکان خود در این مراسم شرکت و فرزندان خردسال شان را نذر امام حسین (ع) می‌کنند.

برچسب ها: شیرخوارگان ، محرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار