معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از برگزاری دوازدهمین سوگواره دانش آموزی احلی من العسل» خبر داد.

ذوالفقار علیخانی گفت: با توجه به ضرورت آشنایی جوانان و نوجوانان دانش آموز با فلسفه ایثار و شهادت و سیره اهل‌بیت علیهم السلام به خصوص یاران سیدالشهدا (ع)، هر ساله برنامه عزاداری با عنوان سوگواره احلی من العسل به یاد نوجوان شهید کربلا حضرت قاسم‌بن‌الحسن (ع) با حضور دانش‌آموزان پسر مقطع متوسطه اول و دوم برپا می‌شود.


بیشتر بخوانید


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: گردهمایی دانش آموزی این سوگواره امسال روز پنجشنبه مصادف با پنجمین روز ماه محرم و فردا پنج شنبه ۲۱ تیرماه با محوریت دانش آموزان پسر مقطع متوسطه اول و دوم و همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این گردهمایی معنوی، هیئت‌های مذهبی دانش آموزی به صورت دسته‌های زنجیرزنی و سینه زنی به اجرای برنامه می‌پردازند، اضافه کرد: مدیریت و اجرای این برنامه همانند سال‌های قبل بر عهده دانش آموزان عضو تشکل‌های دانش آموزی است.

علیخانی افزود: در بخش غیر حضوری این سوگواره، پویش رقابتی در قالب‌های داستان نویسی، شعر، پادکست، مداحی نوغلامان، خطابه خوانی، نقاشی، طراحی پوستر، تصویرسازی، نماهنگ، فیلم کوتاه مستند، عکاسی و خوشنویسی از طریق شبکه شاد برگزار می‌شود که دانش آموزان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال ahlamenalasal@ در شبکه شاد مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار