مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری از ثبت و رسیدگی به بیش از ۵۹ هزار پیام در سامانه امداد گاز ۱۹۴ در سه‌ماهه نخست امسال خبر داد.

جهانبخش سلیمیان گفت: در سه‌ماهه نخست امسال بیش از ۵۹ هزار تماس از طریق سامانه امداد گاز ۱۹۴ برای انجام خدمات مختلف از جمله راهنمایی به امور مشترکین، انفجار، آتش‌سوزی، نصب کنتور، برخورد با شبکه گاز، نشت گاز از رگولاتور، صدای ناهنجار از رگولاتور دریافت شده است.


بیشتر بخوانید


مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری افزود: پاسخ به سؤالات شهروندان و مشترکین شرکت گاز این استان همواره دغدغه این شرکت بوده و ازآنجایی‌که رعایت‌نکردن مسائل ایمنی در حوزه گاز صدمات مالی و جانی جبران‌ناپذیری بر جای می‌گذارد، این مرکز پل ارتباطی مردم با شرکت گاز بوده که با پاسخگویی به سؤالات و مشکلات مردم درحال‌خدمت رسانی به آنان است.

وی اضافه کرد: نحوه پاسخگویی بدین صورت است که هر فردی در تماس با این مرکز، بر اساس ضرورت و نوع سؤال و مشکل خود در کمترین زمان و بهترین صورت ممکن راهنمایی می‌شود و برخی مشکلات و سؤالات با راهنمایی اپراتور‌های مستقر در مرکز به‌صورت شفاهی پاسخ داده می‌شود، اما در برخی موارد نیاز به اعزام نیرو‌های امدادی در محل حادثه است تا بتوان بهترین خدمات و باکیفیت بالا، ایمن، پایدار در حداقل زمان ممکن به آحاد مختلف جامعه عرضه شود.

برچسب ها: امداد گاز ، شرکت گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار