مدیر عامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری از ثبت بیش از ۶۲ هزار پیام در سامانه امداد گاز ۱۹۴ در سه ماهه نخست امسال خبر داد.

جهانبخش سلیمیان گفت: در سه ماهه نخست امسال، بیش از ۶۲ هزار تماس با سامانه امداد گاز ۱۹۴ برای انجام خدمات مختلف از جمله راهنمایی به امور مشترکین، انفجار، آتش سوزی، نصب کنتور، برخورد با شبکه گاز، نشت گاز از رگولاتور و صدای ناهنجار از رگولاتور توسط پست­های امداد سراسر استان دریافت شده است.


بیشتر بخوانید


مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری افزود: نحوه پاسخگویی بدین صورت است که هر فردی طی تماس با این مرکز، بر اساس ضرورت و نوع سوال و مشکل خود در کمترین زمان و بهترین صورت ممکن راهنمایی و پاسخ داده می‌شود، اما در برخی موارد نیاز به اعزام نیرو‌های امدادی در محل حادثه است تا بهترین خدمات و با کیفیت بالا، ایمن، پایدار در حداقل زمان ممکن به آحاد مختلف جامعه عرضه شود.

برچسب ها: امداد گاز ، شرکت گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار