نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در گیلان گفت: ۲۵ هزار و ۳۷۸ داوطلب گیلانی در نوبت دوم کنکور سراسری ثبت‌نام کردند.

ارسلان دمیرچی نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در گیلان گفت: ۱۶ هزار و ۴۱۰ نفر از داوطلبان آزمون سراسری نوبت دوم امسال، زن و ۸ هزار و ۹۶۸ نفر مرد هستند.

به گفته او، داوطلبان گیلانی گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح و گروه هنر صبح فردا (پنجشنبه ۲۱ تیر ماه)، گروه هنر و زبان‌های خارجی عصر فردا و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه ۲۲ تیر ماه در این آزمون سراسری شرکت می‌کنند.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در گیلان افزود: داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری نوبت دوم سال ۱۴۰۳ به پایگاه اینترنتی سازمان ملی سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه و نسخه چاپی کارت ورود به جلسه آزمون خود را مشاهده و دریافت کنند.

دمیرچی تصریح کرد: داوطلبانی که اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه آنان دارای نقص یا مغایرت است باید به واحد‌های رفع نقص کارت اعلام شده در اطلاعیه منتشر شده در پایگاه اینترنتی سازمان ملی سنجش مراجعه و موضوع را تا رفع نقص نهایی دنبال کنند.

او همچنین گفت: مطابق ضوابط در این آزمون، تغییر گروه آزمایشی و حوزه امتحانی به هیچ‌وجه امکان پذیر نیست؛ بنابراین داوطلبان در صورت تقاضا برای تغییر گروه آزمایشی یا حوزه امتحانی از مراجعه به واحد‌های رفع نقص کارت، جدا خودداری کنند. 

۲۷ هزار و ۸۰۱ داوطلب در آزمون سراسری نوبت نخست امسال در روز‌های پنجشنبه ۶ و جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ با هم رقابت کردند.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.