پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نحوه جدایی بیرانوند غلط بود، اما در کل او بازیکن حرفه‌ای بوده و تصمیمی گرفته است.

محمد برزگر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره وضعیت سرخپوشان اظهار کرد: وضعیت سرمربی پرسپولیس مشخص شد، اما سرخپوشان چند بازیکن را از دست دادند.   ان شا الله با یارگیری‌هایی که انجام می‌شود تیم به شرایط نرمال برمی گردد.  

برزگر درباره اینکه گاریدو بیان کرده که باشگاه پرسپولیس قرار است بازیکنان را جذب کند و آیا این موضوع بهانه به دست سرمربی اسپانیایی نمی‌گذارد که او تیم را نبسته است، گفت: نه، بهانه‌ای نمی‌تواند بگیرد و خودش علنا گفته که باشگاه بازیکن بگیرد. به نظرم گاریدو  این حرف را در مورد بازیکنان داخلی زده است، اما خارجی‌ها را باید خودش بیاورد، چون شناخت دارد. به هر حال این مربی می‌داند باشگاهی که تیمش چند سال قهرمان شده نمی‌آید شرایطی را به وجود آورد که خودش را خراب کند و او به خوبی می‌داند، باشگاه بازیکنان باکیفیت می‌گیرد.  

او بیان کرد: من شنیدم که عبدالکریم حسن هم از پرسپولیس جدا می‌شود  و تیم قطری  با ۱/۵ میلیون دلار  این بازیکن را به خدمت می‌گیرد عبدالکریم حسن بازیکن خوب و شایسته‌ای است، اما تیم قطری فشار گذاشته تا این بازیکن را به خدمت بگیرد. وقتی دل بازیکن با پرسپولیس نیست، دیگر فایده‌ای ندارد آن بازیکن را حفظ کنند.  

پیشکسوت پرسپولیس درباره نگرانی هواداران به خاطر از دست دادن چند بازیکن شاخص در فصل نقل و انتقالات گفت: هوادار حق دارد که نگران باشد، اما ما باید از ترابی، اسماعیلی فر و بیرانوند تشکر کنیم و نام پرسپولیس از همه نام‌ها بزرگتر است. به هر حال ما نباید آدم‌های بدبدرقه باشیم و بازیکنان جدا شده زحمت خود را کشیدند. با توجه به اینکه سال‌های آخر عمر ورزشی شان است، به نظرم هوادار همیشه غمخوار  پرسپولیس است و حمایت خودش هم انجام می‌دهد. امیدوارم بازیکنان خوب و مستعدی به پرسپولیس اضافه شوند.  

برزگر درباره اینکه علیرضا بیرانوند قراردادش غیر قانونی است و نمی‌تواند به یکی از تیم‌ها برود، گفت: به هر حال این مشکلات حقوقی هست که بیرانوند خودش درگیر شده است و مسائل حقوقی اش هم باشگاه دارد پیگیری می‌کند.  

او درباره اظهارات علیرضا بیرانوند  گفت: نحوه جدایی بیرانوند غلط بود، اما در کل او بازیکن حرفه‌ای بوده است و تصمیمی گرفته است. به هر حال این دومین سال متوالی هست که این کار را انجام می‌دهد و هوادار دچار  رنجش شد، اما هوادار هم بداند که بیرانوند هم برای این باشگاه خیلی زحمت کشیده است.  

برزگر درباره اینکه تیم پرسپولیس باید در چه پست‌هایی بازیکن بگیرد، گفت:  پرسپولیس باید یک گلر، مدافع چپ و راست، هافبک و مهاجم بگیرد و حدود ۵، ۶ بازیکن باید جذب شوند.  

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه گاریدو می‌تواند در پرسپولیس موفق باشد، گفت: بعد از این همه قهرمانی‌های که پرسپولیس به جز یک دوره همگی را پشت سر هم برده است، کارلوس گاریدو کار سختی دارد، اما ان شا الله از پس این عهده برمی آید.  

او درباره اینکه پیشنهادات بالایی در نقل و انتقالات داده می‌شود، بیان کرد: من اعتقاد دارم کیفیت لیگ آن قدر بالا نیست که این قدر قمیت‌ها نجومی باشد. به نظرم باید براساس یکسری شایستگی‌ها باید پول‌ها جابه جا شود.  

برزگر درباره نقش دلالان در بازار نقل و انتقالات بیان کرد: همیشه نقش دلالان پررنگ بوده است. به نظرم بخش عمده‌ای از این پول‌های هنگفت را دلالان دارند هدایت می‌کنند وگرنه یکسری قیمت‌ها هست که برای خود بازیکن نیست. به نظرم زد وبند‌ها هر چه زودتر قطع شود خیلی بهتر است. من با نقش ایجنت و مدیرنامه مخالفتی ندارم، اما کسی بیاید و دلالی کند و یکسرس قیمت‌های کاذب به وجود آورد بازار نقل و انتقالات پرنوسان می‌شود.   

خبرنگار: مریم طایفه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۲۰ تير ۱۴۰۳
مگه مجانی برای پرسپولیس بازی کرده پولش روگرفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۲۰ تير ۱۴۰۳
اولین اشتباه گاریدو. باشگاه بازیکن بگیرد ؟ نتیجه اش را خواهند دید
آخرین اخبار