کتاب شعر "در گلوی ساعت شنی" سروده محسن حسینی مربی ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دورود روز سه شنبه رونمایی شد.

رضا داوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: این کتاب توسط انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان در تیراژ چهار هزار نسخه چاپ شده است.

وی با تاکید بر حمایت از آثار نویسندگان بومی استان در عرصه ادبیات کودک و نوجوان بیان کرد: ظرفیت‌های بسیار خوبی در این حوزه وجود دارد و لازم است در زمینه‌های مختلف فرهنگی هنری و به خصوص ادبیات کودک بیشتر کار شود.

وی با بیان اینکه برگزاری نشست‌های ادبی به شناسایی فعالان این عرصه کمک می‌کند اظهار داشت: تولید آثار نویسندگان بومی در عرصه ادبیات کودک و نوجوان و حمایت از این آثار در دستور کار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قرار دارد.

داوری افزود: امیدواریم حوزه کودک و نوجوان با حمایت‌های مسوولین و مشارکت دستگاه‌های فرهنگی استان به جایگاه اصلی خود برسد.

کتاب "در گلوی ساعت شنی" در دورود رونمایی شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان همچنین عنوان کرد: یکی از سیاست‌های این کانون، نوجوان محوری است تا با کمک و همکاری شاعران و نویسندگان و هم افزایی با سایر فعالین این حوزه آثار ارزشمندی با نگاه ویژه به نوجوانان منتشر کنیم.

داوری گفت: همچنین کارگاه‌های تابستانی اوقات فراغت در ۲۰ مرکز ثابت این اداره کل فعال و فعالیت‌های تابستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «تابستانتو بساز» به صورت رسمی آغاز شده است.

 

برچسب ها: کتاب ، رونمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار