رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی گفت: سهمیه این استان از دوازدهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی، ۱۴۹ نفر است.

عسکری گفت: ۷۰ نفر از این تعداد در استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابعه، ۲۶ نفر در اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، هفت نفر در اداره‌کل ورزش و جوانان، پنج نفر در اداره کل گمرک، هشت نفر در پست بانک، هشت نفر در حوزه هنری انقلاب اسلامی، سه نفر در اداره‌کل بازرسی، ۲ نفر در مرکز تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و ۲۰ نفر در شرکت مدیریت منابع آب استان مرکزی مجوز استخدام دارند.

وی بیان کرد: ثبت‌نام دوازدهمین آزمون استخدامی فراگیر از ۱۳ تیرماه در سامانه جهاد دانشگاهی آغاز شده و تا شنبه ۲۳ تیرماه ادامه دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی ادامه داد: کارت ورود به جلسه آزمون روز سه‌شنبه ۹ مردادماه امسال قابل دریافت است و آزمون در روز جمعه ۱۲ مردادماه برگزار می‌شود.

عسکری با بیان اینکه نتایج اولیه این آزمون ظرف یک ماه اعلام می‌شود، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت دفترچه راهنمای دوازدهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir مراجعه کنند.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.