نماینده مردم ساوه و زرندیه: حل مشکل کم آبی روستاها گام مهمی برای مهاجرت اهالی و آبادانی به شمار می‌رود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مسئولین و دیدار چهره به چهره با مردم، موجب واقع بینی در درک مسایل و تصمیم گیری صحیح در رفع مشکلات خواهد شد.

حجت الاسلام سبزی در جریان بررسی مسایل و مشکلات روستای غازم آباد نوبران افزود: رفع معضل کم آبی این روستا می‌تواند موجب مهاجرت اهالی و آبادانی شود.

وی افزود: یکی از مشکلات این روستا نبود شبکه فاضلاب شهری و الحاق زمین به طرح هادی روستا است که با اختصاص اعتبارات سعی خواهیم کرد که مرتفع نماییم.

الیاسی فرماندار شهرستان ساوه نیز گفت: برای تامین آب پایدار در حوزه‌ی صنعت، کشاورزی و شرب تمام تلاش خود را بکار گرفته ایم تا با کمترین مشکلات این تابستان گرم را سپری نماییم.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی نیز گفت: با حفر چاه آب در روستای غازم آباد در عمق ۵۰ متری زمین، توانستیم آب مورد نیاز را به حجم ۵ لیتر در ثانیه تامین و در آینده‌ای نزدیک وارد شبکه‌ی شرب اهالی نماییم.

عباسی در خصوص وضعیت آب شرب شهر ساوه نیز گفت: با اقدامات انجام شده، حدود ۲۲۱ لیتر بر ثانیه به ظرفیت آب ساوه افزوده شده و امیدواریم با تمهیدات پیش بینی شده ۲۰۰ لیتر بر ثانیه‌ی دیگر نیز به این ظرفیت افزوده شود.

گفتنی ست، با وجود برنامه ریزی‌ها برای کاهش مشکلات مردم در تامین آب شرب در این روز‌های گرم تابستان، صرفه جه جویی در مصرف آب و برق نیازمند توجه و اهمیت دو چندان آحاد مردم دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.