فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: عملکرد کنگره شهدای استان در سازماندهی تشکیلاتی فعالان عرصه ایثار و شهادت درخشان است.

فرمانده سپاه حضرت روح الله استان مرکزی در بازدید از موقعیت حضرت روح الله با قدردانی از اقدامات ستاد کنگره شهدای استان مرکزی گفت: ستاد کنگره شهدای استان مرکزی طی هشت سال گذشته اقدامات ماندگار و اثرگذاری انجام داده و علاوه بر سازماندهی تشکیلاتی قوی که جمع زیادی از دلسوزان و فعالین ایثار و شهادت را گرد هم آورده، عملکرد درخشانی در برگزاری کارها، فعالیت‌ها و برنامه‌ها داشته که قابل تجلیل است.

مرتضی عمومهدی افزود: جمع آوری اسناد دفاع مقدس، تهیه کتاب‌های مرتبط با شهدا، امامین انقلاب، بانوان و کودکان، برگزاری اجلاسیه‌های مختلف، تشکیل و فعالیت کارگروه‌های تخصصی، فعالیت‌های تبلیغی، رسانه‌ای و مجازی و ایجاد وحدت در میان دستگاه‌های مختلف استان از نقاط قوت و برجسته ستاد است که باید با قوت ادامه یابد. الگو شدن برخی اقدامات ستاد کنگره شهدای استان مرکزی نتیجه مجاهدت‌ها و اقدامات جمعی و در رأس آنها سردار کریمی است.

او گفت: در مرحله دوم کنگره شهدای استان مرکزی از همه ظرفیت‌ها و توان استان استفاده خواهیم کرد و مهمترین اولویت ستاد، استفاده از تجربیات و به کارگیری همه ظرفیت‌ها به ویژه بخش مردمی است. پیگیری و تحقق بیانات مقام معظم رهبری در حوزه ایثار و شهادت و خصوصا بیانات ایشان در دیدار با ستاد کنگره شهدای استان در سال ۹۸ اولویت مهم و چشم انداز ما خواهد بود و همه کارگروه‌های تخصصی باید این مهم را مورد توجه قرار دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.