دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان از اجرای ۶۵ برنامه‌ متنوع در هفته امر به معروف در همدان خبر داد.

میثم صابریون با اشاره به اینکه از اول تا هشتم محرم با عنوان هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر و شعار نهضت حسینی و گفتمان زینبی نامگذاری شده است، گفت: در این ایام با هدف ترویج این فریضه الهی، برنامه‌های مختلف فرهنگی و آموزشی در استان همدان برگزار می‌شود. 

او با اشاره به برگزاری ۶۵ عنوان برنامه در هفته امر به معروف و نهی از منکر در استان همدان، گفت: روز‌های این هفته با عنوان خانواده پایدار، جوانی جمعیت، نظارت همگانی، صیانت از حقوق عامه، فساد ستیزی، مردم محوری، قانونگرایی و آگاهی بخشی نامگذاری شده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا با حضور مسئولان، دیدار با علمای استان و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، نشست مداحان و مبلغین شاخص با حضور رئیس ستاد استان، دیدار با خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر، هم‌اندیشی با اساتید حوزه و دانشگاه پیرامون امر به معروف و نهی از منکر، حضور دبیر و معاونین ستاد در صدا و سیمای استان و نشست خبر با اصحاب رسانه استان از جمله برنامه‌های ستاد در هفته احیاء دانست. 

صابریون با بیان اینکه سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه (۲۲ تیرماه) در شهرستان‌های استان همدان، منادیان امر به معروف و نهی از منکر هستند، گفت: در نماز جمعه همدان نیز این امر با حضور دبیر این ستاد برگزار می‌شود.

او از برپایی میز خدمت در محل نماز جمعه‌های استان، نشست تشکل‌های عفاف و حجاب (بانوان زینبی) به ریاست آیت‌الله شعبانی، رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در ۲۰ تیر ماه، برپایی نمایشگاه جواهرانه با محوریت رونمایی از پوشاک ایرانی اسلامی به مدت هشت روز، برگزاری یادواره شهید زینب کمایی و معرفی کتاب من میترا نیستم با حضور دانشجویان و خانواده‌ها با هدف تقویت روحیه مقاومت و ایستادگی را از دیگر این برنامه‌های این هفته در استان برشمرد.
در پایان هفته احیاء، ساختمان ستاد امربه معروف و نهی‌ازمنکر در استان و همچنین در شهرستان‌های درگزین، کبودرآهنگ، اسدآباد و ملایر افتتاح می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار