رئیس قرآن و عترت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از ثبت نام ۵۰۰ همدانی در چهل‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف خبر داد.

مجتبی جمالی گفت: شمار شرکت کنندگان در این دور از مسابقات قرآن کاهش داشته که علت آن هم این است زمان تبلیغات ثبت‌نام مسابقات با زمان تبلیغات ریاست جمهوری مقارن شد و همین امر موجب شد بسیاری از افرادی که تمایل به شرکت در مسابقات داشتند متوجه زمان ثبت نام نشوند.

او گفت: بر همین اساس سازمان اوقاف اطلاعیه‌ای صادر کرده مبنی بر اینکه در زمان برگزاری آزمون متقاضیان می‌توانند در محل برگزاری آزمون حاضر شوند و آزمون از آنها گرفته خواهد شد حتی اگر در سایت مربوطه ثبت نام هم نکرده باشند.

جمالی گفت: ثبت نام چهل‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف از اوایل خردادماه آغاز شد و تا پایان خرداد ادامه داشت.

رئیس قرآن و عترت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: این مسابقات که با عنوان یادبود شهدای خدمت برگزار می‌شود با تغییری نسبت به سالیان گذشته همراه بوده و افراد ۱۲ تا ۱۸ سال هم می‌توانند در رشته‌های قرائت و حفظ کل نیز در این مسابقات شرکت کنند. 

جمالی گفت: مسابقات قرآن اوقاف در مرحله شهرستانی در تیرماه و مرحله استانی نیز در مردادماه امسال برگزار می‌شود، سال گذشته ۸۰۰ نفر در چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در همدان شرکت کردند که سه نفر از استان همدان حائز رتبه برتر کشوری شدند.

او گفت: چهل وهفتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ پنج جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ کل، اذان، دعاخوانی، تواشیح، ترجمه و تفسیر قرآن، ترجمه و تفسیر نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.