یکی از وزرای کابینه صهیونیستی خواستار اشغال بخشی از مصر، لبنان، اردن و انداختن بمب اتم روی غزه شد.

آمیچای الیاهو، وزیر راستگرای میراث رژیم صهیونیستی از حزب قدرت یهود به رهبری ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی این رژیم مجددا توییتی را منتشر کرد که در آن خواستار اشغال شبه جزیره سینا شد.

براساس گزارش سما الاخباریه، رژیم صهیونیستی این شبه جزیره را پس از چهار دهه اشغال در چارچوب معاهده صلح در سال ۱۹۷۹ به مصر بازگرداند. این وزیر صهیونیست در ادامه نوشت که در نهایت سینا، لبنان و اردن نیز باید اشغال شوند و روی غزه بمب اتم باید انداخت.

در راستای همین توییت یکی از کاربران صهیونیست از شهرک نشینان دعوت کرد تا یک تی شرتی را بخرند که روی آن نقشه رژیم صهیونیستی بزرگتر شده و درون آن کرانه باختری، غزه و سینا به اراضی اشغالی اضافه شدند.

مجله تایمز اسرائیل گفت که سخنگوی رسمی این وزیر نژادپرست و فاشیست و همچنین سخنگوی ایتامار بن گویر به سوالات آنان درباره این توییت پاسخی ندادند. دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز در پاسخ به سوالی درباره نظر وی درباره توییت وزیر از اظهار نظر خودداری کرد.

 شایان ذکر است که سامح شکری، وزیر امور خارجه مصر در اوایل سال جاری گفته بود که قاهره علیرغم نگرانی از عملیات نظامی اسرائیل در جنوب نوار غزه که هم مرز با مصر و اسرائیل است، به پیمان صلح با این رژیم پایبند است.

مترجم:  مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار