صهیونیست‌ها گزارش دادند در حمله اخیر حزب الله یک سرباز صهیونیستی کشته و چند دیگر زخمی شدند، که نشان از افزایش برد موشک‌های آن است.

امروز پنجشنبه، رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که در جولان اشغالی، یک سرباز صهیونیستی در اثر بمباران عظیم حزب‌الله که جولان و جلیل را هدف قرار داد، کشته  شد و چند تن دیگر مجروح شدند.

براساس گزارش المیادین، نیرو‌های ارتش اشغالگر تعدادی از مجروحان خود در جولان را از طریق بالگرد‌های نظامی به بیمارستان رمبام در حیفا و مرکز پزشکی زیف در صفد منتقل کردند.

رسانه‌های صهیونیستی به نقل از یک منبع امنیتی اعلام کردند که حزب الله حملات گسترده‌ای را با بیش از ۱۰۰ موشک انجام داده و حداقل ۱۰ پهپاد را از لبنان به سمت اراضی اشغالی پرتاب کرده است که منجر به به صدا درآمدن آژیر خطر برای یک ساعت کامل بدون توقف شد.

این منابع اعلام کردند: حملات گسترده‌ای که جولان را هدف قرار داد منجر به بسته شدن چندین راه در آنجا و همچنین وقوع آتش سوزی در مناطق باز در نتیجه موشک‌های حزب الله شد، همچنین این حملات منجر به قطع برق در جولان شد.

به همین ترتیب، آژیر‌های خطر در تعدادی از شهرک‌ها در شمال (کریات شمونه، تل‌ حی، بیت هلل و سدیه نحامیا) از ترس نفوذ پهپاد از لبنان به صدا درآمد که باعث شد ده‌ها هزار شهرک‌نشین وارد پناهگاه‌ها و مکان‌های مستحکم شوند. 

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز به نوبه خود از تلفات مستقیم دو ساختمان در منطقه رجبا در شمال عکل خبر داد. رسانه‌های این رژیم نیز از مجروح شدن یک نفر بر اثر اصابت موشک به مجتمع تجاری در عکا خبر دادند.

این عملیات بزرگ که توسط حزب الله انجام گرفت در پاسخ به ترور محمد نعمه ناصر، یکی از فرماندهان ارشد این جنبش بود که روز گذشته به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار