استاندار با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر حضور حداکثری مردم در عرصه خطیر انتخابات و انتخاب آگاهانه گفت: هر یک رای مردم در آینده روشن کشور تاثیرگذار است.

 محمد کرمی در همایش رای اولی‌ها با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پرواز اردیبهشت اظهار داشت: در انتخاب کاندیدا‌ها لازم است؛ به برنامه‌های ارائه شده، سوابق کاری، علمی و تجربی آنان توجه شود و تشخیص نهایی با خود رای دهندگان است که چه کسی را انتخاب کنند.

وی اذعان کرد: در اوایل انقلاب رای اولی‌ها مشوق حضور افراد دیگر جامعه در انتخابات بودند و امروز این وظیفه به عهده شما دانش‌آموزان است.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: امروز دانش آموزان عزیز و مجموعه آموزش و پرورش مرکز اصلی و راهبردی نظام جمهوری اسلامی ایران است، جوانان و نوجوانان از نظر علمی، مهارتی و رفتاری در مراکز آموزشی رشد می‌کنند و دانش‌آموزانی که دنبال کار مهارتی هستند موفق خواهند بود.

وی ادامه داد: در دوران پیروزی انقلاب اسلامی در عین دو قطبی بودن جامعه، امام خمینی (ره) با بهره گیری از شعار نه شرقی و نه غربی کلام الهی قرآن و اسلام برای نجات بشریت به میدان آمدند.

کرمی افزود: هر تغییری که با قدرت‌های دنیا مخالف باشد این قدرت‌ها با آن به مخالفت برمی خیزند. 

وی با اشاره به اوایل انقلاب گفت: هسته‌های علمی خودجوش توسط نوجوانان و جوانان بدون وجود هیچ زیرساختی شکل گرفت و باعث رشد دانش‌آموزان در همه زمینه‌ها شد.

وی با اشاره به تحریم‌های صورت گرفته در اوایل انقلاب تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی با اقتدار پیش می‌رود.

استاندار بیان داشت: شاهد رشد جوانان با استعداد در زمینه‌های مختلف بودیم و امروز نوجوانان از این شرایط برای کار علمی و با بهره‌گیری از امکانات و مطالعه برای جهش فکری و تحرک فکری بهره ببرند.

کرمی اذعان کرد: در زمان اوقات فراغت، دانش آموزان در زمینه تحقیقات علمی مختلف فعالیت کنند.

وی در زمینه توصیه‌های انتخاباتی گفت: در انتخاب افراد ببینید که از نظر علمی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و... کدام برنامه می‌تواند موفق‌تر باشد خودتان تشخیص دهید که سرنوشت خودتان را انتخاب کنید.

استاندار گفت: امروز فضای مجازی یک فرصت است و از این فرصت باید به بهترین نحو استفاده شود هرچند که دشمن در این فضا فعال است.

وی با اشاره به اینکه اسلام به تفکر و کار علمی تاکید دارد، افزود: در سال گذشته ۱۰ هزار دانش آموز در حوزه اقتصاد دیجیتال در پارک علم و فناوری آموزش دیده‌اند.

 

برچسب ها: استانداری ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار