رئیس اورژانس اردبیل گفت: در سه ماه اول امسال، ۸۶۶۵ تماس مبنی بر مزاحمت تلفنی در سیستم‌های اورژانس ۱۱۵ اردبیل ثبت شده است.

سعید مهری گفت: تعداد ۲۰۷۵۶ مأموریت توسط پرسنل اورژانس ۱۱۵ استان در سه ماه اول ۱۴۰۳ انجام یافته که نسبت به مشابه پارسال با انجام ۱۹۷۹۵ مأموریت، شاهد رشد ۴.۸ درصدی در مأموریت‌های اورژانس ۱۱۵ استان بوده‌ایم.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افزود: از مجموع مأموریت‌های انجام یافته در سه ماه اول امسال، ۳۹۳۷ مأموریت مربوط به حوادث غیر ترافیکی، ۲۵۵۷ مأموریت ترافیکی و ۱۴۲۹۲ مأموریت، مربوط به بیماری‌ها بوده است.
او با اشاره به تعداد ۶۱۶۹۵ تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ استان گفت: متأسفانه در سه ماه اول، ۸۶۶۵ تماس مبنی بر مزاحمت تلفنی در سیستم‌های اورژانس ۱۱۵ اردبیل ثبت شده که این امر باعث ایجاد اختلال در روند خدمت‌رسانی توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ به مردم استان می‌شود. 
مهری افزود: متأسفانه با اشغال خطوط اورژانس ۱۱۵ جان یک هموطن به خاطر این مزاحمت‌ها به خطر می‌افتد.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تعداد مصدومان انتقالی به بیمارستان در مأموریت‌های تصادفی را ۲۳۹۷ مصدوم و درمان در محل را ۲۶۰ مصدوم برشمرده و گفت: آمار تصادفات با ۲۵۵۷ فقره تصادف، نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش ۳.۶ درصدی داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.