تجلیل از صنعتگر نمونه ملی چهارمحال و بختیاری

در بیست و هشتمین همایش روز ملی صنعت و معدن و تجارت، واحد صنعتی و تولیدی چهارمحال و بختیاری به عنوان نمونه ملی انتخاب شدند.

فضل الله رحمتی مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری گفت: واحد صنعتی و تولیدی استان به دلیل تولید مدوام و با کیفیت مطلوب به عنوان واحد‌های نمونه انتخاب و لوح تقدیر دریافت کرد.

وی افزود: در آیین ملی بزرگداشت روز صنعت و معدن از مهندس محمد لطفی مدیر‌عامل واحد صنعتی آتیه سازان نگین فراز چهارمحال و بختیاری به‌عنوان صنعتگر نمونه ملی تجلیل شد.

رحمتی اضافه کرد: آتیه سازان نگین فراز طراح وسازنده تخصصی دستگاه‌های اکسترودر، آسیاب پلورایزر، کرامبلر، پرس پلت، جت فیلتر، درام کوترمی است که خط تولید خوراک آبزیان را به روش اکسترودر بومی سازی کرده است.


بیشتر بخوانید


وی اظهار کرد: روز ملی صنعت و معدن فرصت مناسبی بود تا در مراسمی علاوه بر تجلیل از نمایندگان برند‌های برگزیده صنعتی وموفق‌ترین تولیدکنندگان داخلی، نگاه ویژه‌ای نیز به جنبه‌های مهم‌ترین قوه محرکه اقتصاد کشور در بخش صنعت و معدن شود.

صنعت و معدن زیرساخت اقتصاد، اشتغال و تولید ناخالص ملی است که با توجه به برنامه ریزی‌های پیشرفت کشور، اقتصاد دانش بنیان و بخش صنعت از مهم‌ترین فاکتور‌های توسعه است.

در مراسم امسال، از واحد‌های صنعتی و معدنی منتخب ملی با اهدا لوح تقدیر و تندیس تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار