حمیدرضا خونویی معاون فرهنگی سازمان شهرداری تهران از افزایش دو ساعته زمان نمایشگاه عطر سیب از ساعت ۱۶ تا ۲۲ خبر داد.

حمیدرضا خونویی معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در پاسخ به وجه تمایز بیست و دومین نمایشگاه عطر سیب نسبت به سال‌های گذشته گفت: یک اتفاقی که امسال برنامه ریزی و اجرایی شد، بحث الکترونیکی کردن ثبت هیات‌های محلی و ارسال بن‌کارت‌های حمایتی عطر سیب برای هیا‌ت‌ها بود.

وی ادامه داد: ما هر سال حضور هیات‌ها را در میدان آئینی امام حسین(ع) داشتیم و این رویداد در هرکجا که برگزار می‌شد صف‌های طولانی داشتیم و وقت هیات‌ها برای این موضاعت گرفته می‌شد و افراد خستگی زیادی را متحمل می‌شدند؛ لذا از دوماه گذشته فرآیند ثبت‌نام و معرفی‌هیات‌ها از سوی سازمان تبلیغات اسلامی صورت گرفت و بعد از آن کارت‌ها و تمام پک مورد نیاز دوستان هیاتی درب منازل ارسال شد و معطلی هرساله افراد را در میدان امام حسین(ع) نخواهیم داشت.

معاون فرهنگی سازمان شهرداری تهران بیان کرد: بحث دیگر افزایش دو ساعته زمان برگزاری نمایشگاه عطر سیب است. باتوجه به نیاز زمانی که هیات‌ها نیاز داشتند بازه زمانی بیشتری برای حضور در میدان امام حسین(ع) در اختیارشان قرار گیرد و باتوجه به فراخور فعالیت و مشاغلی که افراد دارند، تصمیم گرفته شد امسال تایم نمایشگاه افزایش یابد. یعنی از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در خدمت دوستان در میدان امام حسین(ع) هستیم.

شایان ذکر است نمایشگاه عطر سیب هر ساله در میدان امام حسین (ع) برپا می‌شود و یکی از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی و هنری است. این نمایشگاه به مناسبت ماه محرم، صفر و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برگزار می‌گردد. از این رو عطر سیب به عنوان محلی برای عرضه و تأمین محصولات و خدمات مرتبط با این ایام، شناخته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار