پست برق ۱۳۲ کیلوولت میان‌آب در شوشتر احداث شد

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: عملیات احداث فاز اول پست ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت میان‌آب به ظرفیت ۵۰ مگاولت‌آمپردر شوشتر به پایان رسید و آماده برق‌دار شدن است.

علی اسدی گفت: عملیات احداث فاز اول پست ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت میان‌آب (شقایق) شامل تامین تجهیزات، عملیات ساختمانی، نصب، تست و راه اندازی به ظرفیت ۵۰ مگاولت آمپر به پایان رسید.

به گفته او این پروژه از پروژه‌های حیاتی ابلاغی وزارت نیرو جهت گذر از پیک سال ۱۴۰۳ است که با ارزش سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد ریال به پایان رسید.

وی ادامه داد: با بهره برداری از این پروژه اهداف تعدیل بار ترانس پست‌های مجاور، افزایش ضریب اطمینان و بهبود پایداری شبکه برق منطقه، افزایش قدرت مانور شرکت توزیع نیروی برق و برق منطقه‌ای و ایجاد ظرفیت جدید جهت برق‌رسانی به مشترکین و متقاضیان خانگی و عمومی محقق خواهد شد.

اسدی افزود: از ۱۸۰ اقدام وزارت نیرو برای گذر از پیک مصرف تابستان ۱۴۰۳ در کشور، هشت اقدام که شامل ۱۶ پروژه می‌شود مربوط به برق منطقه‌ای خوزستان است که اکثر این پروژه‌ها وارد مدار شده و مابقی نیز در مراحل پایانی احداث هستند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: از مهر ماه ۱۴۰۲ تاکنون با احتساب ظرفیت پست فوق در بخش انتقال و فوق توزیع، ۱۷ پروژه پست با ظرفیت یک هزارو ۵۵۵ مگاولت‌آمپر و توسعه ۲ بی ۱۳۲ کیلوولت با ارزش سرمایه‌گذاری ۳۶ هزارو ۱۲۲ میلیارد ریال اجرا و به بهره‌برداری رسیده است

برچسب ها: پست برق ، تامین برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار