مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان:

آسفالت محور زهمکان_صوغان به طول ۳.۵ کیلومتر صورت گرفت

محمودی گفت: با هدف تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، آسفالت محور زهمکان_صوغان به طول ۳.۵ کیلومتر و با اعتبار ۷ میلیارد تومان صورت گرفت.

مجتبی محمودی صبح امروز در بازدید میدانی از اجرای ۳.۵ کیلومتر از عملیات آسفالت ادامه مسیر زهمکان_سرنی_صوغان گفت: احداث محور فاریاب_زهمکان_ارزوییه از سال ۸۳ آغاز شده است که طی ۱۸ سال ۱۸ کیلومتر به بهره برداری رسیده است.

وی افزود:  با هدف نهضت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام این محور نیز در اولویت اقدامات این اداره قرار گرفت که به فضل الهی تنها طی ۲ سال اخیر ۱۲/۵ کیلومتر از این مسیر احداث و مورد بهره برداری قرارگرفته است.

 محمودی ادامه داد: باقی مسیر هم طی ۳ قرارداد به مبلغ مجموعا حدود ۲۰۰ میلیارد تومان با سرعت در حال انجام است که امیدواریم با تامین اعتبار به موقع، بتوانیم حداکثر طی ۳ سال آینده شاهد بهره برداری کامل و برقراری ارتباط بین شهرستان‌های فاریاب و ارزوییه باشیم.

مدیرکل راهداری جنوب کرمان از اهمیت احداث این محور گفت بیان داشت: با احداث این محور حدود ۱ هزار و ۵۰۰ خانوار روستایی بهره مند می‌شوند و همچنین با فعال شدن ده‌ها معدن و کوتاه شدن مسیر جنوب کرمان به استان فارس و تبادل حمل‌ونقل روان برای پوشش محصولات کشاورزی منطقه در این مسیر، تحول اقتصادی مهمی در زمینه اشتغال و صرفه جویی در مصرف سوخت رقم خواهد خورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار