قطار کرمان هنوز به مقصد نرسیده است؛

خرابی لوکوموتیو دراثر گرما علت تاخیر در ورود قطار کرمان مشهد

مدیرعامل شرکت راه آهن کرمان گفت:به سبب خرابی لوکوموتیو که ناشی از گرمای زیاد بود، قطار کرمان به مشهد هنوز به مقصد نرسیده است.

مجید ارجونی درگفت‌وگو باخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: قطار کرمان که ساعت ۱۵ دیروز حرکت کرده بود به سبب خرابی لوکوموتیو ناچار به توقف در ایستگاه بین راه شده است.

وی افزود: قطار باید ساعت ۷ ونیم صبح به مقصد می‌رسید که هنوز در محدوده ایستگاه کاشمر بوده و تا یکی دو ساعت دیگر به مشهد وارد می‌شود.

وی تصریح کرد:برخی از اتفاقات نظیر خرابی لوکوموتیو در اثر گرما در اختیار ما نیست و این اتفاقات البته همیشگی نیست و به ندرت اتفاق می‌افتد.

ارجونی بیان کرد: قطار درحوزه استحفاظی استان کرمان درموعد زمانی مشخص خارج شده و در منطقه بافق یزد ویا طبس که گرمای بسیار بالایی دارد دیزل دچارمشکل شده است که این علیرغم تلاش همکاران مابرای نبود مشکل است. 

وی تصریح کرد: برای رفاه مسافران علاوه بر پذیرایی اولیه دو سری آب بین مسافران توزیع شده و حتی علاوه برذخیره قطار از ایستگاه بین راه آب خریداری شده است تا گرما مسافران را اذیت نکند.

وی تاکید کرد: ایستگاه طبس و بافق یزد به سبب گرمای شدید گاهی دچار مشکلات در لوکوموتیو می‌شوند که در اختیار ما نیست ولی قطعا جای عذرخواهی دارد که من به جای همکارانم بابت مشکل پیش آمده عذرخواهی میکنم.

برچسب ها: ایستگاه ، قطار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسام
۱۴:۲۲ ۱۰ تير ۱۴۰۳
واگن های فرسوده وسن بالا