رهبر انقلاب رای خود را به صندوق انداختند

رهبر انقلاب رای خود را در انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم به صندوق انداختند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی رای خود را در انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم به صندوق انداختند.

مردم برای حضور در انتخابات تردید نکنند

رهبر انقلاب پس از حضور در انتخابات فرمودند: روز انتخابات برای ما ایرانی‌ها، روز نشاط و شادی است؛ بخصوص آن وقتی که انتخابات برای گزینش رئیس‌جمهور است که چند سال آینده‌ی کشور با این انتخاب مردم تعیین میشود؛ لکن به نظر من یک موضوع مهمّی در کنار این هست و آن حضور پُرشور مردم و افزایش و کثرت رأی‌دهندگان است؛ این برای جمهوری اسلامی یک نیاز قطعی است.

رهبر انقلاب اسلامی افزودند: کلمه‌ی جمهوری در «جمهوری اسلامی» حاکی از این است که در ذات این نظام، حضور مردم لحاظ شده؛ بنابراین دوام جمهوری اسلامی و قوام جمهوری اسلامی و عزّت جمهوری اسلامی و آبروی جمهوری اسلامی در دنیا متوقّف به حضور مردم است؛ برای همین است که ما توصیه میکنیم مردم عزیزمان مسئله‌ی رأی دادن را، حضور در این آزمون مهمّ سیاسی را جدّی بگیرند و شرکت کنند؛ و اینکه شما میگویید بعضی‌ها مردّدند، من وجهی برای تردید پیدا نمیکنم.

ایشان گفتند: این کار آسانی است که نتایج مهمّی دارد. چرا انسان برای انجام یک کاری که خرج ندارد، زحمتی ندارد، مایه‌ای ندارد، وقت‌گیری‌ای ندارد، فشاری ندارد ولی فواید زیادی دارد، باید تردید داشته باشد؟ تردید نکنند. بخصوص با توجّه به همین نکته‌ای که من اشاره کردم و آن اینکه قوام جمهوری اسلامی به حضور مردم است و برای اثبات صحّت و صداقت نظام جمهوری اسلامی، حضور مردم یک امر لازم و واجبی است. 

رهبر انقلاب فرمودند: امیدوارم ان‌شاءاللّه خدای متعال مقدّر کند برای این کشور بهترین و مفیدترین گزینش را و سال‌های آینده ان‌شاءاللّه سال‌های خوب و مطلوبی باشد و مردم از گزینش خودشان راضی باشند.

بیانات رهبر انقلاب پس از حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۰۸ تير ۱۴۰۳
احسنت به کسانی که در این انتخابات شرکت کردند و می کنند. لطفا کسانی که ایران برایشان مهم است بیایند رای بدهند.
آخرین اخبار